50 anys de feminismes, de lluites compartides i de xarxes que ens han permès avançar.
El cap de setmana del 12 al 14 de juny vam participar a les jornades Feminismes en revolta, un espai per fer memòria viva, reconèixer el camí recorregut i continuar construint les eines col·lectives per afrontar els reptes del present.
La Mercè Gómez Llobregat, del Casal de la Dona de Terrassa, recull en aquest article a Món Terrassa cinc dècades d’història feminista, des de les Primeres Jornades Catalanes de la Dona de 1976 fins als reptes actuals.
Un recorregut per entendre d’on venim, per què ens organitzem i per què, avui més que mai, seguim teixint xarxes feministes.
Podeu llegir l’article complet a Món Terrassa.
https://monterrassa.cat/opinio/50-anys-feminismes-lluita-continua-520738/